Маркетинг у юриспруденції

Є кілька стратегій, залежно від ваших цілей. Якщо мета - особистий бренд адвоката, то наголос потрібно робити на медійність у соціальних мережах, цитованість, відео маркетинг, а також особистий сайт, який монетизуватиме всю вирву продажів.

У разі розвитку юридичної компанії головна мета вирви продажів, це стабільний потік клієнтів, який створює вирва продажів. Для цього потрібна генерація лідів від 5% всього юридичного ринку.

Необхідно розуміти принципи ранжирування та роботи пошукових систем. Цим займаються SEM – (search engine optimisation) інженер пошукової оптимізації та становить стратегії пошукового просування. Залучення органічного трафіку, SEO оптимізації сайту, Link bilding, SMM маркетинг соціальних мереж. Реклама в Google Adwords, соціальних мережах, інфлюєнс маркетинг.

Маркетинг у юридичному бізнесі

Юридичні компанії потребують великого обсягу лідів - заявок від потенційних клієнтів, щонайменше 5% всього ринку, для забезпечення клієнтами всіх партнерів компанії.

Маркетинг - це створення, просування та надання послуг. Ми розповімо про створення авто воронок продажів, про різні стратегії просування бренду юридичної компанії або особистого бренда адвоката.

Головна відмінність від інших видів маркетингу, в юридичному бізнесі - високій кваліфікації всіх партнерів компанії, чим більше досвід, тим дорожче послуги та швидше просувати таку юридичну компанію.

Потрібна стабільна черга клієнтів для адвоката - за наявності сучасних технологій можна все автоматизувати. Авто вирви продажів, відео маркетинг, соціальні мережі, сайт, чат боти.

Маркетинг для юристів

Зробимо невелике маркетингове дослідження в юридичному маркетингу, в англомовному середовищі світу. Статистика за 2022 рік. Виходячи з цього, можна зробити кілька стратегій, залежно від того, який результат Ви хочете отримати: юридичну фірму, стати адвокатом або бути юристом.

Групуємо ключові слова


Маркетинг для юридичних фірм, низька конкуренція, а ставка для показу вгорі стор.:

Маркетинг юридичної фірми - від $5,48 до $43,93 за клік

Юридична фірма seo - від $11,80 до $68,39 за клік

Цифровий маркетинг юридичної компанії - від $2,5 до $50,48 за клік


Маркетинг адвоката, теж низька конкуренція та ставка для показу вгорі.

Адвокатський маркетинг - від $12 до $50 за клік

Attorney seo - від $27,57 до $100 за клік


Маркетинг юристу, низька конкуренція та ставка за покази вгорі стор.

Юридичний маркетинг - від $4,01 до $26,52

Seo для юристів - від 10,12 $ до 75,26 $

Легальний маркетинг - від $2,50 до $30,66


Це говорить про те, що SEO (search engine optimization) у юридичному маркетингу торгується серед конкурентів у рекламі за найбільшими цінами, тому що коли є слово seo у ключовому слові, то ціни для показу вгорі сторінки вищі ніж інші ключові слова.

Як висновок, з чого треба починати – це з контенту та подальша оптимізація для пошукових систем. Хоча спочатку зміст повинен бути максимально корисним, а в другу чергу, щоб google та інші пошукові системи могли правильно розпізнати про що ця інформація, тільки таким чином пошуковик видасть з максимальною релевантністю/точністю тому, хто в пошуку.

SEO (СЕО іноді використовують) поділяється на внутрішнє та зовнішнє.

У першому випадку це стосується ресурсів, які безпосередньо Вам належать, з внутрішньою перелінковкою, для утримання уваги аудиторії та потрапляння у Вашу вирву продажів та монетизацією.

А зовнішнє СЕО - це підбір тематичних майданчиків (форумів, сайтів, блогів, порталів, дощок оголошень, телеграм чатів, пабліків) та розміщення на них частин корисною інформацією з посиланням на Ваші першоджерела.


Також необхідно визначитися з юридичною спеціалізацією: фінанси, бізнес, кримінал, спадщина, сімейне право. Тому що якщо просувати вузький напрямок у юриспруденції, це займе набагато менше часу та вищої якості ліди, тобто заявки від потенційних клієнтів. Виходячи з цього складати стратегію та тактику маркетингового розвитку.


Для визначення юридичної ніші в маркетингу, дізнаємося думка професорів про юридичну освіту в США та Канаді, його прагматично організований підхід до освіти. Оскільки ліцензування юридичних шкіл здійснює Американська асоціація адвокатів – неурядова організація та визначає структуру програм навчання.

Наукові дослідження та практичність юридичної освіти у Північній Америці:

Трохи історії юриспруденції та порівняння з Американським підходом. Необхідні навички у юриспруденції у програмі підготовки юриста у США: